لیگ برتر والیبال| شکست هراز در اردکان و تداوم پیروزی‌های پیکان و شهداب/ ارومیه قعر جدول را به مس تحویل داد

18:15 - 11 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۷۰۴۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال با ثبت دومین باخت هراز آمل و تداوم پیروزی‌های شهداب و پیکان با اتمام رسید.

خبرگزاری میزان - هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال امروز(یکشنبه) در حالی با برگزاری 7 دیدار در شهرهای تهران، مشهد، ارومیه، سیرجان، اردکان، مریوان و رشت به اتمام رسید که هراز آمل دومین باخت فصل خود را تجربه کرد و شهرداری ارومیه با پیروزی مقابل همتای گنبدی خود، قعر جدول را به مس رفسنجان داد.

در نخستین دیدار این هفته پیکان تهران در سالن فدراسیون والیبال میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود و در این مسابقه شاگردان پیمان اکبری سه بر صفر حریف خود را شکست دادند تا به نهمین برد خود دست یافته و 30 امتیازی شوند.

پیکانی‌ها در این رقابت با امتیازات 25 بر 23، 25 بر 17 و 25 بر 22 اصفهانی‌ها را شکست دادند تا امکان جبران شکست دور رفت را به گیتی‌پسند ندهند و این تیم با 6 برد و 20 امتیاز فعلا تا پایان مسابقات هفته نخست دور برگشت در جایگاه هفتم باقی بماند.

در دومین مسابقه از هفته نخست دور برگشت، فولاد سیرجان ایرانیان در سالن امام علی (ع) میزبان مس رفسنجان بود؛ نبردی که در دور رفت با پیروزی سه بر صفر سیرجان به پایان رسیده بود این بار هم به نفع سیرجانی‌ها اما با نتیجه سه بر یک به پایان رسید.

در سومین مسابقه این هفته هم دو تیم شهداب یزد و هورسان رامسر در سالن مجموعه ورزشی شهید صدر به مصاف هم رفتند و در این دیدار مدافع عنوان قهرمانی سه بر یک حریف را مغلوب خود کرد تا شاگردان رحمان محمدی‌راد سرمربی هورسان نخستین بازی خانگی خود در شهر رامسر را با شکست آغاز کنند.

شهدابی‌ها با 10 برد و 26 امتیاز همچنان در جایگاه دوم جدول باقی ماندند و نماینده رامسر هم با این شکست نتوانست تغییری در هشت برد و 24 امتیاز ثبت شده خود در جدول ایجاد کند.

در چهارمین مسابقه این هفته تیم‌های ایفاسرام اردکان و لبنیات هراز آمل در سالن آیت‌اله خاتمی اردکان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نماینده اردکان سه بر صفر به پیروزی رسید تا شاگردان علیرضا طلوع‌کیان با شکست قهرمان نیم فصل شگفتی‌ساز شوند و شکستت دور رفت را نیز جبران کنند. ایفاسرام با این برد، هفتمین پیروزی خود را به دست آورد و 21 امتیازی شد تا در جدول رقابت‌ها صعود داشته باشد.

سالن غدیر ارومیه در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر مردان شاهد جدال شهرداری‌های والیبال ایران بود که نماینده ارومیه موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ حریف گنبدی را شکست دهد تا بالاخره ارومیه‌ای‌ها با ۲ پله صعود از قعر جدول فرار کنند و در رده دوازدهم ایستادند.

*نتایج کامل دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال به ترتیب زیر است:

نیان الکترونیک خراسان ۳ - پاس گرگان یک

راه‌یاب ملل مریوان ۳ - سایپا تهران ۲

هورسان رامسر یک - شهداب یزد ۳

فولاد سیرجان ۳ - مس رفسنجان یک

ایفاسرام اردکان ۳ - لبنیات هراز آمل صفر

پیکان تهران ۳ - گیتی‌پسند اصفهان صفر

شهرداری ارومیه ۳ - شهرداری گنبد ۲

*جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته چهاردهم:

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *